    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto odpowiada pełnomocnik czy pozwany?
    Date: Wed, 31 Mar 2004 00:37:25 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc29.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c4csei$1d4$1@inews.gazeta.pl...

    > Pozwanego w charakterze świadka? Chyba nie za bardzo...

    Czemu? Rzadko praktykowane, ale jeśli gość faktycznie jakieś brednie
    wypisuje, to może to być najlepszy sposób. Widywałem już takie rzeczy. Czy
    możesz podać powód, dla którego byłoby to niemożliwe?

    Na przykład pozywam kogoś o zwrot pożyczki. Facet w piśmie procesowym
    twierdzi, że on tej umowy nie podpisywał. Wniosek o przesłuchanie w
    charakterze świadka. Jeśli jako świadek zezna, ze to nie jego podpis, a
    grafolog wykaże, ze jego to popełnia przestępstwo. Czasem to wiele rzeczy
    upraszcza.