  • Data: 2004-10-01 17:08:40
    Temat: Re: kserokopia pełnomocnictwa
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cjjsad$19j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Członek zarządu udzielił pełnomocnictwa Osobie A (miał prawo działać
    > samodzielnie).
    > Było to pełnomocnictwo ogólne więc Osoba A nie chciała się pozbyć
    oryginału
    > tego pełnomocnictwa.
    > Osoba A musiała podpisać dokumenty w oparciu o to pełnomocnictwo, więc do
    > tych dokumentów dołączyła kserokopię tego pełnomocnictwa. Na kserokopii
    była
    > adnotacja "z zgodność z oryginałem" i podpis ZUPEŁNIE INNEJ OSOBY (tej
    która
    > zrobiła to ksero).
> [...]

    Nie można tu rozpatrywać czy xerokopia jest wazna. Ważne jest pełnomocnictwo
    !
    Poświadczanie za zgodność z oryginałem przez pracownika punktu xero może być
    potraktowane jako oświadczenie.
    Każde pełnomocnictwo udzielane przed notariuszem jest sprawdzalne, trzeba
    tylko wykonać telefon do notariusza i powołując się na numer Repertorium
    zapytać...
    Ja osobiście, jeśli podpisuję coś jako pełnomocnik... okazuję oryginał, a
    ten kto bierze dokument... umożliwiam mu zrobienie sobie xero

    Jeśli ja podpisuję umowę z pełnomocnikiem... biorę sobie xero... oglądając
    oryginał.

    Pozdr
    kw1618