  • Data: 2010-07-24 21:05:20
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Po pierwsze to nie wynika, po drugie nawet jeśli, to co z tego? Ludzie z
    > brakiem ,,większych problemów'' niż manipulacja wyborów nie mają prawa
    > protestu?

    Mają. Ale w obliczu tego, że istnieją znacznie większe problemy, niż Kratka
    Bronka, robią z siebie wyjątkowych idiotów.
    Naprawdę tego nie łapiesz?

    > Skup się lepiej na tym, że ty ośmieszasz się tym, że notorycznie nie
    > umiejąc zrozumieć zasad działania manipulacji tego rodzaju próbujesz
    > obrażać rozmówcę.

    Rozumiem zasady działania manipulacji. Jednak jestem zdania, podobnie jak
    inni w tym wątku, że wielkość kratki przy nazwisku w żaden sposób nie jest
    manipulacją ludźmi, ani inną socjotechniką, ponieważ uważam, że ludzie nie
    kierują się w swoich wyborach tego typu pierdołami. Tak samo, jak nie
    kierują się kolorem oczu, wzrostem, upodobaniem do imienia kandydata czy
    też jego kolejnością na liście wyborczej.

    > Ale wyborcy to nie tylko grupa Jów Osobiścich.

    Czyli co? Tylko ja i Ty wybieraliśmy świadomie?
    Bo doprawdy nie wiem, skąd wziąłeś przekonanie, że jakiś tam motłoch idzie
    na wybory strzelać na "chybił-trafił"?
    Masz jakieś dane statystyczne mówiące o tym, że dany procent ludzi nie
    wiedząc kogo wybrać, wybierało kogokolwiek? Bo ja uważam, że niezdecydowani
    do końca ludzie kierują się bardziej logiczną zasadą - zlewają wybory i
    zostają w domach. Tak jest bowiem najprościej.

    > Nie zakładam. Zakładam, że wśród ,,innych'' byli tacy, co mieli podobnie
    > jak ja, ale i tacy, co nie mieli.

    I poszli na wybory z nadzieją, że ich olśni w drodze do komisji wyborczej?
    Błagam!

    > Nie zakładam. Pozostałe wymienione przez ciebie czynniki również mają
    > wpływ, tylko niestety nie znaleziono na razie na nie rozwiązania.

    Bo nie ma takiego powodu.

    > I znów kłamiesz. Ja jestem rozsądny i zakładam.

    Ale ja niestety nie przypuszczam, byś w tej akurat kwestii wykazywał choć
    minimum rozsądku.

    > Kolejność jak najbardziej miała wpływ na pewną liczbę głosów.

    To Twoje pobożne życzenia czy jakieś twarde fakty?

    > Nigdzie tak nie napisałem.

    Diżsss, to o czym Ty w końcu piszesz???

    > [Wyjaśnienie: Ponieważ za pierwszym razem nie załapałeś, tym razem
    > wyjaśnienie: Tak, część osób wybierze losowo.

    To w końcu się zdecyduj, bo widzę, że nawet bez socjotechniki i manipulacji
    sam za bardzo nie wiesz, o co Ci chodzi ;-)

    > Tak, mogą to być zarówno
    > chorzy psychicznie czy niedorozwinięci umysłowo,

    Jeśli ubezwłasnowolnieni, to nie mają prawa wyborczego.
    Jeśli nie, to znaczy, że choroba psychiczna nie ma wpływu na ich
    poczytalność.

    Pozdrawiam
    K.