  • Data: 2010-07-24 21:11:08
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i2edjc$1ou$1@news.onet.pl...

    > Problem w tym, że istnieje pula wyborców, którzy nie są ani za Bronkiem
    > ani za Jarkiem,

    Więc po prostu zostają w domach. Wybory nie są przecież obowiązkowe.
    Powiedz, znasz kogoś, kto nie wiedział, na kogo głosować, a jednak poszedł
    na wybory? Bo ja nie.
    I nawet nie słyszałem o takich przypadkach.

    > idealnie byłoby, żeby wpadali losowo, a tam, gdzie ich ,,nakieruje''
    > grafik.

    Nie. Idealnie byłoby, gdyby w takiej sytuacji w ogóle nie głosowali.
    I z reguły tak się dzieje.

    > Nic nie musi mnie skłaniać, ja wiem, że w niektórych przypadkach to
    > prawda.

    I pewnie w niektórych przypadkach uważasz się za kobietę.
    Też bez socjotechniki i manipulacji.
    Wszak wszystko na tym świecie jest względne :>

    Pozdrawiam
    K.