  • Data: 2010-07-24 21:32:33
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-24 23:05, Krzysztof pisze:

    > Jeśli ubezwłasnowolnieni, to nie mają prawa wyborczego.
    > Jeśli nie, to znaczy, że choroba psychiczna nie ma wpływu na ich
    > poczytalność.

    Tam gdzie byłam w komisji to przyszedł głosować debilek. Przyszedł z
    jakąś opiekunką. Matka to nie była bo jakby to była matka to też by
    głosowała.

    Jeśli chodzi o te kratki to się zastanawiam czy niewidomy trafiłby we
    właściwą (skoro te okienka nie były równe). Dla niewidomych mieliśmy
    taki szablon (wycięte kwadraciki). Akurat tak się złożyło, że żadnego
    niewidomego nie było.

    --
    animka