  • Data: 2010-07-23 17:41:30
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 08:46, .B:artek. pisze:
    > Ja zawsze myślałem, że idąc do lokalu wyborczego wyborca wie na kogo
    > zagłosuje, a nie podejmuje decyzji w momencie otrzymania kartki do
    > głosowania.

    To zależy. Są wyborcy zadeklarowani na danego kandydata, a są wahający
    się. Np. głosował na Xa, ale X odpadł w I turze. No i teraz nie wie czy
    A czy B. I w ostatniej chwili się decyduje losowo.

    Poza tym, wszyscy kandydaci są równi w prawie i nie może być jeden z
    nich wyróżniany graficznie. Czy byłbyś za tym, żeby np. Twój najbardziej
    znienawidzony kandydat w I turze miał nazwisko pogrubione, pisane
    czcionkami o rozmiarze 76, a pozostali byli wypisani bladoszarą 10-tką?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek