  • Data: 2010-07-24 08:21:13
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:
    > A masz jakieś podstawy, żeby sobie wyobrażać, czy to Twoje własne
    > projekcje?
    > Rzuć przykład.

    Ależ proszę bardzo. Szmata manipuluje i nagina rzeczywistość, ale
    otwarcie łże tylko wtedy gdy propagandyści sądzą, że ujdzie im to na
    sucho. W przypadku Kaczyńskich nie pozwalają sobie na otwarte kłamstwa a
    tylko manipulacje.

    Chcesz przykład ordynarnego kłamstwa szmaty z Czerskiej? Niegdyś
    ochydnie obsmarowała Wolniewicza i przypisała słowa, których nie
    wypowiedział a znaczyły całkowicie co innego niż powiedział. Redaktorzy
    z gadzinówki nie sądzili, że nagrania z jego przemowy są zachowane.

    GWno przypisało mu słowa "Żydzi nas atakują".
    W rzeczywistości powiedział "Kto nas atakuje? Żydzi? To by NIE była
    odpowiedź trafna! Nie słuchaliście mnie do końca. Bo tak ogólnie nie
    wolno sprawy stawiać!". Nagrania w necie.

    Więcej nie chce mi się rozpisywać, wrzuć sobie w Google "manipulacja GW"
    a będziesz miała tego na pęczki.

    mi