  • Data: 2010-07-23 19:06:53
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Takie techniki to są działania socjotechniczne i mają wpływ na wyborców!

    Wybacz, ale gołym okiem nawet nie byłbyś w stanie dostrzec różnicy 2 pkt. w
    wielkości kratki.
    Dlatego robienie z tego afery jest tak porażające, jak niektóre sceny z
    Misia.
    W dodatku ośmieszasz samego siebie, usiłując przekonać nas, że wielkość
    kratki przy nazwisku ma wpływ na wyborców. Na Ciebie miał wpływ? Ty
    kierowałeś się właśnie wielkością kratki? A dlaczego nie kolejnością
    umieszczenia kandydatów na karcie wyborczej?

    > Nie chodzi o to, że zadeklarowani wielbiciele Jarka nagle zagłosują na
    > Bronka, bo miał lekko większą kratkę. Chodzi o pewien odsetek losowo
    > głosujących.

    Ten odsetek lemingów, którzy rzekomo mieliby głosować losowo, skreśliliby
    pierwszego z brzegu kandydata, a był nim - tak się składa - Kaczor.

    > Więc to nie jest robienie kpin z wyborców tego czy innego kandydata, ale
    > właśnie z niewyborców, z czynnika losowego, który ma pozostać losowy, a
    > nie pseudolosowy ze wskazaniem na Bronka.

    Dżiiiz, naprawdę większych bredni dawno nie czytałem :/