  • Data: 2010-07-24 09:53:40
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-23 22:01, Krzysztof pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Tak, ktoś, kto najwyraźniej nie ma w życiu większych problemów.

    Po pierwsze to nie wynika, po drugie nawet jeśli, to co z tego? Ludzie z
    brakiem ,,większych problemów'' niż manipulacja wyborów nie mają prawa
    protestu?

    > Ależ dyskutuję merytorycznie wykazując Ci, że skoro zakładasz, że
    > niewidoczna gołym okiem różnica 2 pkt. w wielkości kratki ma wpływ na
    > decyzję wyborców, to sam siebie - jako wyborcę - ośmieszasz.

    Skup się lepiej na tym, że ty ośmieszasz się tym, że notorycznie nie
    umiejąc zrozumieć zasad działania manipulacji tego rodzaju próbujesz
    obrażać rozmówcę.

    > Ja osobiście na wyborach nie zwracam uwagi na grafikę, układ liter czy
    > wielkość czcionki na karty wyborczej.

    Ale wyborcy to nie tylko grupa Jów Osobiścich.

    > Dlaczego więc zakładasz, że inni takich preferencji nie mieli?

    Nie zakładam. Zakładam, że wśród ,,innych'' byli tacy, co mieli podobnie
    jak ja, ale i tacy, co nie mieli.

    > I dlaczego zakładasz, że nawet jeśli nie mieli, to akurat kierowali się
    > wielkością kratki, a nie kolejnością nazwisk na karcie, brzmieniem głosu
    > czy kolorem oczu kandydata?

    Nie zakładam. Pozostałe wymienione przez ciebie czynniki również mają
    wpływ, tylko niestety nie znaleziono na razie na nie rozwiązania.

    > Na pewno by się znalazło, jednak nikt rozsądny nie zakłada, że kolejność
    > nazwisk (podobnie jak różnica w kratkach) ma jakiekolwiek znaczenie przy
    > wyborze kandydata.

    I znów kłamiesz. Ja jestem rozsądny i zakładam. Kolejność jak
    najbardziej miała wpływ na pewną liczbę głosów.

    > Przecież to był Twój wymysł, że odsetek narodu nie myśli, tylko wybiera
    > losowo.

    Nigdzie tak nie napisałem.

    > Ja ich tylko nazwałem po imieniu, bo do normalnych, tacy ludzie na pewno
    > nie należą.

    O wielki pozwól mi oddać ci pokłon. Ty, wzorcu normalności, krynico
    mądrości, oświetlasz drogę mego życia.

    [Wyjaśnienie: Ponieważ za pierwszym razem nie załapałeś, tym razem
    wyjaśnienie: Tak, część osób wybierze losowo. Tak, mogą to być zarówno
    chorzy psychicznie czy niedorozwinięci umysłowo, jak również zwane
    potocznie ,,normalnymi'' (choć mam wrażenie, że dla ciebie normalne są
    tylko twoje klony) albo wręcz geniusze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek