  • Data: 2021-10-10 03:30:31
    Temat: Re: kreda
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale jak by narysowali człowieka torturowanego na krzyżu to już fajnie?
    > Co cię w tym rysunku tak oburzyło?

    Mnie w rysunkach nic, ale ta sytuacja dla mnie śmierdzi wysługiwaniem
    się dziećmi. No nie podoba mi się to i już. Powód pierwszy, ten co
    wymieniałem, mam wątpliwości, czy to było zgodne z poglądami tego
    dziecka; powód drugi, mocno wygląda to też na akcje, sama się boję, ale
    przecież dzieci nikt nie ruszy, lub, niech się tylko dopeiprzą to będzie
    niezła medialna sensacja.

    Tak samo bardzo mi się nie podobało te dwie czy ileś dekad temu jak
    "Twoja" bufetowa (HGW) ciągała swoją córkę po spotach wyborczych. Nawet
    jak córka (duża już była) miała poglądy mamusi, to dla mnie jest to
    zwyczajnie mało eleganckie. Taka HGW jest taką jędzą, że aż musi robić
    spoty wyborcze z dziećmi co by tanim piarem ocieplać swój najwyrażniej
    dodupny wizerunek?
    Wiem, że jest to powszechne, ale MZ nie świadczy to dobrze o takiej
    osobie.

    --
    Marcin