  • Data: 2021-10-10 06:41:05
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie w rysunkach nic, ale ta sytuacja dla mnie śmierdzi wysługiwaniem
    > się dziećmi. No nie podoba mi się to i już.

    Nie musi ci się podobać, ale ja pytam roberta o powód dla którego
    chciałby dzieciakom kuratora przydzielić.

    > Powód pierwszy, ten co
    > wymieniałem, mam wątpliwości, czy to było zgodne z poglądami tego
    > dziecka;

    To już wydawało mi się, że ustaliliśmy. Rodzice generalnie mają prawo
    _wychowywać_ dziecko zgodnie ze swoimi poglądami. W sensie dopóki nie
    naruszają jakiś paragrafów, więc pytanie czy tu naruszają. Mnie się nie
    podoba, że dzieciaki są zmuszane do chodzenia do kościoła ale afery z
    tego nie robię.

    > powód drugi, mocno wygląda to też na akcje, sama się boję, ale
    > przecież dzieci nikt nie ruszy, lub, niech się tylko dopeiprzą to będzie
    > niezła medialna sensacja.

    Niezły kraj mamy, że trzeba się bać narysować rysunek kredą na ulicy;)
    No dobra załóżmy że masz rację - znów który paragraf?

    > Tak samo bardzo mi się nie podobało te dwie czy ileś dekad temu jak
    > "Twoja" bufetowa (HGW) ciągała swoją córkę po spotach wyborczych.

    Nie wiem - prawdę mówiąc nie widziałem, ale wykorzystywanie dzieci w
    spotach wyborczych jest zjawiskiem powszchnym - w końcy one są naszą
    przyszłością;)

    > Nawet
    > jak córka (duża już była) miała poglądy mamusi,

    W większości wypadków dzieci (przynajmniej na początku) przejmują
    poglądy polityczne rodziców - nie ma w tym absolutnie nic dziwnego - na
    tym polega wychowanie, że swoje poglądy przekazujesz dziecku. Co z nii
    potem zrobi to już jego sprawa. Ja na przykład mam nadzieję że ani
    pisorem ani naziołkiem nie zostanie. Kiedyś na wosie jeszcze takich
    rzeczy uczyli;)

    --
    Shrek