  • Data: 2021-10-10 03:44:31
    Temat: Re: kreda
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > chronione, bo pełnomocnik ministra za każdym razem będzie to bardzo
    > dokładnie badał, a potem pełnomocnik ministra - ten sam babalski
    > zbigniew - tłumaczy przed sądem że niezwalnianie tych osób byłoby
    > dysktyminacją, bo w jego ustawie nic na temat ich ochroni nie ma, więc
    > on działając w granicach prawa musi wręcz je zwalniać? Wiec
    > "niemożliwe", w tym kraju to za dużo powiedziane. Już sam fakt że
    > przysyłają techników do dziecięcych rysunków jest wystarczająco pojebany
    > - w jakimś celu pewnie to robią, więc znaczy że coś jednak planują.

    No sam widzisz, mają c...e rozmach.

    > No dobra - a manisfesty religijne i powiedzmy o "polityce klimatycznej"
    > są już ok i można indoktrynować w przedszkolu i szkole?

    Religijne w sensie agitacji, to też mi się nie podobają, ale jak dziecko
    w coś wierzy, a nie jest bezrozumnym narzędziem mamusi/tatusia no to w
    sumie jego wola. Klimatyczne to chyba najlagodniesza wersja.

    > A podstawą twoich wątpliwości jest który który akapit którego kodeksu?

    Mojego wewnętrznego.

    > Ja chodzę na pokojowe protesty (czasem całkiem fajna muza leci i bywało
    > że robiła się atmosfera pikniku) i powodem dla którego nie zabieram ze
    > sobą rodziny jest to, że mogą pałą od kulsonów dostać, a nie dlatego, że
    > niby "nie należy". Co w tym złego, że dzieciak nauczy się, że obywatele
    > mają swoje prawa i w przypadku ich naruszania tych prawa albo poglądów
    > naturalną drogą w niepojebanym kraju jest właśnie protestowanie w
    > pokojowym proteście? Pojebane to było dawanie broni dzieciakom,
    > wysyłanie ich przeciw regularnej armii i robienie potem pomników małego
> [...]

    No sam widzisz, że nie zabierasz bo nie chcesz narażać, a dodatkowo nie
    realizujesz swoich zadań politycznych ich rękoma. Zabierałbyś, aby się
    czegoś nauczyły na proteście, który organizują i wykonują dorośli.

    Zbrykietowana kokaina.

    --
    Marcin