  • Data: 2009-11-19 21:44:27
    Temat: Re: kradzione photo
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:30:51 +0100, Tomasz@ napisał(a):

    > Produkt kupiony w naszej firmie,niestety nie pasuje wiec klient
    > skopiowal zdjecia i oglosil dany produkt w serwisie internetowym. Kazdy
    > produkt ma wyrazny opis ,iz nie zezwala sie na wykorzystywanie zdjec,ten
    > jednak na wiadomosc o naruszeniu praw autorskich odpisal,iz ma to
    > gdzies.

    Jeśli dobrze Cię rozumiem klient kupił towar, a następnie postanowił go
    odsprzedać, zaś w tym celu posiłkuje się fotografiami ściągniętymi z
    serwisu producenta?

    Szczerze? Choćby nie wiem jak bardzo były to artystyczne zdjęcia, pewnie
    też miałbym to gdzieś.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl