  • Data: 2006-09-29 12:34:03
    Temat: Re: kradzież zdjęć - od kogo dochodzić?
    Od: "-ZED-" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    rrr" <p...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    news:efj31u$r32$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiec nie ma mowy o naruszeniu praw autorskich....

    Nie do tych zdjęć, tylko do pewnego zbioru zdjęć, a dodatkowo do zdjęć
    należących na wyłączność do producenta urządzeń.
    Zdjęcia te poza tym nie zostały przez konkurenta kupione, tylko
    wydłubane od nas z wersji elektornicznej, więc naruszono prawa ich autora.

    > W takim razie może warto sie zastanowić, czy to Panstwa kontrahent nie
    > naruszył warunków umowy, udostępnijąc te same zdjecia konkurnecji....
    > Tylko czy politycznie waliczyć z dostawcą....

    Ta - do reklamowania produktów konkurencyjnych wobec swoich? ;-)
    Na pewno nie. Szczególnie, iż to po prostu wiemy od nich.

    > Tym bardziej szedłbym w nieucziwą konkurencję.. przejecie klienteli,
    > naruszenie renomy itp. Genralnie czyn z art 3 UZNK.

    Sytuacja trochę przypomina wykorzystanie folderu Mercedesa przez Pana Stasia,
    który sprzedaje stare Ople.

    A już dzwonienie do mnie przez jakiegoś kolesia, który podaje się za
    prawnika, uważam za nie na miejscu. Dlaczego podaje się? A co to za prawnik,
    który nie zna podstawowych terminów z zakresu logiki? ;-)