eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokoszty reklamacji › Re: koszty reklamacji
  • Data: 2008-10-17 09:06:29
    Temat: Re: koszty reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafał pisze:
    > Witam wszystkich
    >
    > Sytuacja:
    > Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie
    > wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł.
    > Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że
    > pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt
    > połączenia 0,56zł
    > Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się
    > że oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie.......
    > I tylko przekaz pocztowy.
    >
    > Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy
    > samo 3,50zł

    Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie
    uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również.
    >
    > Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę
    > wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać
    > na pocztę stać w kolejkach itp.


    Może Ci wysłać przekazem i będzie to uznane za prawidłowe spełnienie
    świadczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1