-
1. Data: 2008-10-17 08:55:59
Temat: koszty reklamacji
Od: Rafał <r...@s...com>
Witam wszystkich
Sytuacja:
Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie
wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł.
Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że
pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt
połączenia 0,56zł
Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się
że oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie.......
I tylko przekaz pocztowy.
Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy
samo 3,50zł
Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę
wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać
na pocztę stać w kolejkach itp.
Rafał
-
2. Data: 2008-10-17 09:06:29
Temat: Re: koszty reklamacji
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Rafał pisze:
> Witam wszystkich
>
> Sytuacja:
> Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie
> wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł.
> Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że
> pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt
> połączenia 0,56zł
> Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się
> że oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie.......
> I tylko przekaz pocztowy.
>
> Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy
> samo 3,50zł
Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie
uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również.
>
> Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę
> wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać
> na pocztę stać w kolejkach itp.
Może Ci wysłać przekazem i będzie to uznane za prawidłowe spełnienie
świadczenia.
--
Pozdrawiam!
Liwiusz
-
3. Data: 2008-10-17 11:16:30
Temat: Re: koszty reklamacji
Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>
Użytkownik "Rafał" <r...@s...com> napisał w wiadomości
news:gd9jv3$1jlq$1@alfa.ceti.pl...
> Witam wszystkich
>
> Sytuacja:
> Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie
> wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł.
> Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że
> pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt połączenia
> 0,56zł
> Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się że
> oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie.......
> I tylko przekaz pocztowy.
>
> Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy samo
> 3,50zł
>
> Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę wysłać
> przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać na
> pocztę stać w kolejkach itp.
moze ci wyslac przekazem tez na konto, chyba ze nie masz konta to jak
zobaczyc yeti
adas
-
4. Data: 2008-10-17 14:45:27
Temat: Re: koszty reklamacji
Od: "Daniel" <w...@w...pl>
> Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie
> uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również.
Chyba mała sprzeczność :-)
D.