    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty komornicze
    Date: Mon, 16 Sep 2002 15:02:43 +0200

    Na dzień dobry zapłacisz 190 zł. Resztę sciągnie komornik od dłuznika. Od
    ciebie może jeszcze chcieć zaliczki na np. koszty korespondencji...

    Ale zanim do niego pójdziesz musisz mieć na wyroku klauzulę wykonalności bo
    sam rygor oznacza tylko tyle, że o taką klauzulę można wystapić od razu
    przed upływem terminów do np apelacji itp...
    A do komornika nie można iśc by zaczął egzekucję z "tytułem egzekucyjnym
    (wyrok sądowy)" tylko musisz mieć w ręku "Tytuł wykonawczy (wyrok z klauzulą
    wykonalności)"
    1. pismo do sądu o nadanie klauzuli wykonalności
    2 komornik