    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie [OT]
    Date: Mon, 2 Oct 2006 20:12:11 +0200
    <ef0vlh$shp$2@atlantis.news.tpi.pl> <ef130f$701$1@news.dialog.net.pl>
    <ef17fm$r4a$1@atlantis.news.tpi.pl> <ef19lv$cu2$1@news.dialog.net.pl>
    <ef1iu9$dnq$1@atlantis.news.tpi.pl> <ef1kb3$ls1$1@news.dialog.net.pl>
    <ef1m8g$p3q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <efjlra$25c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w wiadomości
    news:jareks-2F1BEA.14370702102006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Powiedzmy, że łańcuch jest i tak sobie stoimy patrząc na siebie przez
    > szparę ;)
    > Nie uciekam, nie wykonuję panmicznych ruchów, nie słychać, żeby ktoś
    > takowe za drzwiami wykonywał, po prostu spokojnie domagam się
    > respektowania moich praw obywatelskich i dostarczenia nakazu
    > przeszukania.

    Ależ nie ma takiego przepisu, zę ma Ci ktokolwiek ten nakaz okazać w chwili
    przeszukania. Znajdź taki przepis, który do tegozobowiazuje organa ścigania.

    A w praktyce? Pewnie cwilę będą negocjiwać. W ostateczności wywalą drzwi z Twoim
    łańcuchem. Sprawa dla policjantó "czysta", bo to Ty odmawiasz otwarcia drzwi.
    Drzwi zamkniętych nie wywala się, albo sporadycznie je wywala, bo gdyby sie
    okazało, że wewnątrz nie ma nikogo, to wówczas Policja musiała by zapłacić za te
    drzwi.

    > OK. To co powiesz o podanych przesłankach? Wystarczające?

    O których przesłankach piszesz. Bo ja w kilku poprzednich postach żadnych nie
    widzę.

    > I czy dobrze zrozumiałem z postów obok, że wniosek o ściganie może mieć
    > datę późniejszą niż przeszukanie?

    Może mieć późniejszą, a nawet śmiem twierdzić, że w przeważającej większości
    wypadków ma datę późniejszą. No bo wniosek musi dokładnie określać czego
    dotyczy. Przed przeszukaniem trudno to jest określić.