  • Data: 2006-10-13 14:40:25
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie [OT]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ego3vs$4d3$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > drzwiach o co im chodzi, powiedzieli, że otrzymali sygnał o możliwej bijatyce
    > (to prawdą nie było) i spytali czy mogą wejść i sprawdzić co się stało, czy
    > nie ma jakichś poszkodowanych. Otrzymali pytanie o nakaz, a po odpowiedzi
    > negatywnej - odmowę (drzwi były otwarte, a oni grzecznie stali za progiem).
    > Ponformowaliśmy ich (byłem uczestnikiem tej imprezy, fakt, było troche za
    > głośno), żeby odeszli albo wtargnęli przy użyciu siły. Udzielili pouczenia,
    > żeby być ciszej, podwinęli ogony i tyle ich widzieliśmy.

    Bo wchodzenie w ty wypadku nie miało by zadniego sensu. Chyba, że zdecydowali by
    się zatrzymać uczestników biesiady za zakłócenie porządku. Udać, uznali, że
    pouczenie wystarczy.

    > Inna sprawa, że zawsze istnieje duże prawdopodobieństwo, że w losowo wybranym
    > prywatnym lokalu mieszkalnym jest komputer. A jeśli tak, to znalezienie
    > nielegalnego softu jest IMO bliskie pewności, może więc gliny-włamywacze na
    > tym oprą zasadność wtargnięcia, przyjmując ryzyko za per saldo możliwe do
    > przyjęcia? ;)

    Wbrew pozorom nie. Istnieje kilka zagwozdek, o których niechętnie bym pisał
    powodujących, że to bardzo ryzykowne posunięcie.