    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konsekwencje dla kierowcy po potrąceniu pieszego
    Date: Fri, 30 May 2008 21:33:42 +0200

    KsZZysiek pisze:
    > To mnie rozwaliło. Zauwazyłem, ze wjechał we mnie samochod :) Boskie.
    > Ale powiedz lepiej, bo nie napisałes .... czy to było na przejsciu dla
    > pieszych ?
    Aaa, przepraszam. Tak, było to przejście dla pieszych, pasy, znaki pionowe.

    > Druga sprawa: czy była na miejscu policja i czy był sporzadzony protokol
    > ?
    Co do policji: nie było mnie przy tym jak przyjechali (byłem w drodze na
    SOR).
    Później w szpitalu rozmawiał ze mną policjant, badał trzeźwość, podał
    dane kierowcy, nr polisy itp. Stwierdził, że to definitywnie wina
    kierującego.

    pozdrawiam
    piotr