eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu › Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
  • From: "Cmykus" <c...@p...plUSUN_TO.INVALID>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
    Date: Sat, 03 Dec 2005 01:21:07 +0100

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):
    > Fri, 2 Dec 2005 22:57:35 +0100, *Joanna*

    > Komornik może Cię znaleźć i ograbić ze wszystkiego sprzętu jaki masz w
    > mieszkaniu. Przeliczy to na parę zł i w sumie dług zostanie prawie ten
    > sam.

    Jezeli sprzet jest jego, mnie tez komornik scigal, wpadl na chate nie
    wpuscilem go raz, nastepnym razem tak ale pokazalem papiery ze nic w domu
    nie jest moje (jak cos kupuje to biore fakture na mame) I niestety musial
    odejsc z niczym. Po 4 tyg przychodzi pismo ze umorzyli :) Kwota 1980zl

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Icq: 63444620 | Jid: c...@c...pl | Skype: cmykuss