eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu › Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
  • Data: 2005-12-03 17:04:30
    Temat: Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4391b881$1@news.home.net.pl...

    > Może nie tak szybko z blluzgami. Zobacz, komu jest winna inicjatorka
    > wątku

    Bez znaczenia. Dług to dług.

    > - ZOZowi. Może np. wystawili jej rachunek za jakiś zabieg ratujący
    > zdrowie czy życie

    A może za operację powiększenia biustu? Nie wiem tego ja ani nie wiesz ty.
    Jeśli są jakieś specjalne okoliczności to trzeba to podnosić przed sądem,
    zanim sprawa trafi do komornika.

    Zresztą ja odpowiedziałem Kai, która gratulowała Cmykusowi a nie Joannie.
    A Cmykus chełpił się jak to on sprytnie wywiódł w pole komornika i de
    facto pokrzywdził wierzyciela.

    > (a przecież teoretycznie każdy płacący podatki
    > obywatel RP powinien mieć zapewnioną bezpłatnąo piekę medyczną!)

    I firma pod nazwą ZOZ ma z tego tytułu ponosić straty, sama tonąć w
    długach, nie wypłacać pensji swoim pracownikom itd.?

    > Ja jestem jednocześnie wierzycielem i dłużnikiem. Mam eksplodować z
    > powodu sprzeczności interesów? ;->

    Nie. Dochodzić swoich należności i równocześnie płacić swoje długi.