eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu › Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
  • Data: 2005-12-04 01:45:34
    Temat: Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:

    > Bez znaczenia. Dług to dług.

    Serio? No popatrz... To skąd ustawy antylichwiarskie?

    > A może za operację powiększenia biustu? Nie wiem tego ja ani nie wiesz ty.

    Owszem, ale ty od razu z wszystkich robisz bandytów, a ja daję szansę
    się wypowiedzieć.

    > Jeśli są jakieś specjalne okoliczności to trzeba to podnosić przed sądem,
    > zanim sprawa trafi do komornika.

    Tylko większość ludzi, cwaniaczku, sądów to się boi i nie ma na nie
    czasu. Tzw. przeciętny obywatel na samo słowo 'sąd' zaczyna się
    niepokoić. Reakcja podobna jak na słowo np. 'szpital'.

    > Zresztą ja odpowiedziałem Kai, która gratulowała Cmykusowi a nie Joannie.
    > A Cmykus chełpił się jak to on sprytnie wywiódł w pole komornika i de
    > facto pokrzywdził wierzyciela.

    Też nie znasz całej historii. Może go wspólnik wyrolował, może też jakaś
    chora kasa ściga go np. żądając zwrotu nerki ;-/

    Trzeba się bronić, a nie tylko położyć się i pozwolić się dorżnąć.

    > I firma pod nazwą ZOZ ma z tego tytułu ponosić straty, sama tonąć w
    > długach, nie wypłacać pensji swoim pracownikom itd.?

    Miej pretensje to rządu, ZUSu i inych chorych kas, że pieniądze przeputali.

    > Nie. Dochodzić swoich należności i równocześnie płacić swoje długi.

    Równocześnie? Nie da rady.