eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu › Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
  • Data: 2005-12-03 15:23:45
    Temat: Re: komornik - egzekucja bezskuteczna - czy mam szanse na umorzenie dlugu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:

    > Jakie gratulacje??? Popierasz złodziei i oszustów?

    Może nie tak szybko z blluzgami. Zobacz, komu jest winna inicjatorka
    wątku - ZOZowi. Może np. wystawili jej rachunek za jakiś zabieg ratujący
    zdrowie czy życie (a przecież teoretycznie każdy płacący podatki
    obywatel RP powinien mieć zapewnioną bezpłatnąo piekę medyczną!), a
    teraz nie ma z czego zpałacić.

    To co ma zrobić? Sprzedać nerkę? Czy przestać jeść? A może zamieszkać
    pod mostem?

    > Jakbyś była wierzycielem to inaczej byś śpiewała.

    Ja jestem jednocześnie wierzycielem i dłużnikiem. Mam eksplodować z
    powodu sprzeczności interesów? ;->