  • Data: 2005-10-03 20:56:02
    Temat: Re: komin kominek i rura
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I o to chodzi żeby taki pozostał jak najdłużej.

    no ale skoro przez 15 lat nic mu nie było to i co ma sie stac teraz ??
    wiekszość spalin pochodziło z drzewa (tak sie składa ze mam drwala w
    rodzinie i zawsze było u nas pod postatkiem drzewa opałowego) wegiel
    spalałem od czasu do czasu
    wiec uwazam ze nic sie nie zmieniło
    skoro nie uszkodził sie przez 15 lat to i nie uszkodzie sie nadal - taka mam
    teorie

    pytanie czy ich zarzadzenie jest uzasadnione czy uchwalone bez sprawdzania
    czy jest wszedzie konieczne - oczywiscie ze lepiej zapobiegac niz leczyc ale
    wydaje mie sie ze tu nie ma przed czym zapobiegac