  • Data: 2008-12-22 14:16:36
    Temat: Re: kolizja drogowa - proba wyludzenia
    Od: "MiK^" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 11:13, "Mirek" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Autor postu pisze, ze nie on byl sprawca. TU zwróciloby sie o zwrot
    > wyplaconego odszkodowania gdyby motocykl uderzyl w wegra i wegrowi
    > wyplaconoby odszkodowanie.
    > Przypuszczam, ze opis zdarzenia nie jest dokladny, motocykl zapewne jechal i
    > wegier sadzi, ze to nie on jest sprawca lecz poszkodowanym.

    Wlasnie dostalem dok. z policji. Z racji jazdy bez prawka otrzymuje
    mandat karny. Czy to moglo sprowokowac do ubieganie sie o
    odszkodowanie? Bo dopiero teraz, kiedy wyszlo pismo (uplynelo kupe
    czasu) Wegier chce zwrot. Przyznac nusze ze nie wiedzial ze nie mam
    prawa jazdy do czasu az otrzymal ten sam dok co i ja- czyli on zostal
    ukarany i ja za brak prawka. ale czy to dostateczny argumet azeby
    otrzymac odszkodowanie? Krotko mowiac- debil wjechal w motocykl, a
    drugi debil mimo ze nie byl winny niczemu bedzie zwracal PZU pieniadze
    za skasowanego passata? Hmmm z gory thx za info zwrotne, nie wiem co
    pisac tej ubezpieczalni dok, w ktorym stwierdzam ze to proba
    wyludzenia czy tez wypisac przyslane dok i opisac zdarzenie

    pzd -Michal