  • Data: 2005-07-01 15:14:52
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: for <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Uzytkownik "for" <g...@h...com> napisal w wiadomosci

    > I slicznie. A zaczelismy od tego, ze ktos sie bal, ze jego dzieci przeloza
    > lapy przez ogrodzenie. Trudno od wszystkich sasiadów i ludzi w okolicy
    > wymagac bog wie czego

    Przesuniecie kojac jest "Boh wie czym"? A ile to kosztuje sasiada?

    > tylko dlatego, ze samemu ma sie dziecko i nie chce sie
    > kiwnac palcem, aby zapewnic mu bezpieczenstwo.

    A co z innymi osobami z sasiedztwa?

    > Kazdy samochod jest
    > zagrozeniem dla mego dziecka, czy to oznacza, ze mam domagac sie wstrzymania
    > ruchu przed moim domem bo np moje dziecko moze wybiec na ulice?

    Nie. Zarzadca ma obowiazek zabezpieczyc przewidywalne wypadki.

    > Albo np do
    > mnie "przyjada wnuczki z odleglego miejsca i wbiegna zeby zobaczyc nowe
    > otoczenie" i nie beda swiadome ze to taka ruchliwa ulica? Nie dajmy sie
    > zwariowac - nad opiekunami/rodzicami ciazy obowiazek opieki nad dzieckiem

    I oczywiscie nie mozesz sobie wyobrazic ze niedorozwiniete umyslowo
    dziecko zamieszkale trzy domy dalej zagubi sie w okolice tego plotu?

    -i
    > nawet ma swoje odbicie w kodeksie Wlasciciel psa dopelnil staran - kojec,
    > pies za plotem.

    Nie dopelnil, bo ustawil kojec (sygnal NIEBEZPIECZENSTWA) w sposob
    stwarzajcy ryzyko dla osob trzecich.