  • Data: 2005-07-01 17:47:37
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:vGexe.23$Hw5.19@trndny09...

    > A poza tym, to sasiad zdaje sie chce miec ucieche posiadania psa. A to
    > wymaga od czasy do czsau naklanu pracy.

    Ktos inny chce miec ucieche posiadania dziecka. A to równiez wymaga od czasu
    do czasu nakladu pracy.

    > Co najwyzej fanaberia jest fundowanie sobie psa ktorego nie jest sie w
    > stanie odpowiednio chronic.

    fanaberia, ba przestepstwem jest tez fundowanie sobie dziecka, ktoremu sie
    nie jest w stanie zapewnic bezpieczenstwa. A o ile sie nie myle - pies jest
    zabezpieczony - jest bowiem za plotem.

    > Dokladnie. ALbo niech wyprprowadzi sie napustynie ze swoim pieskiem.

    Albo ze swoimi dziecmi, skoro caly swiat jest dla nich zagrozeniem

    > Ryzyka NIE UDOWADNIA SIE NIGDY.

    I nie karze sie nikogo, za "co by bylo gdyby". Musza byc jakies realne
    przeslanki.

    > to zalezy od kazdego konkretnego wypadku gdzie koszta zabezpieczenia sa
    > niewpolmiernie niskie doryzyka.

    E no co Ty. Pomysl ilu frustratów odbiera sobie zycie skaczac z okien, ile
    ludzi wypada przypadkiem. Ilez istnien ludzkich mozna by uratowac, gdyby
    zabic te okna na stale.

    > U mnie jest BAAAArdzo wysoka kara za zostawienie ogrodzenia basenu nie
    > zamknietego na noc.

    To swietnie. Moze co poniektorzy powinni sie do Ciebie przeprowadzic. Swoja
    droga, o ile pamietam to w sredniowieczu odpowiadalo sie za smierc
    czlowieka, jesli przechodzil przez Twoje pole i razil go piorun. Czas wrócic
    do sprawdzonych wzorców!

    >Sasiad glupek mieszkajacy we wakacyjnej wiosce musi przewidziec ze jednak
    >roznorakie dzieci moga sie podwinac podczas kiedy pies bedzie spal.

    ROTFL. A nie w pierwszej kolejnosci powinni o tym pomyslec rodzice owych
    dzieci? Odkad to odpowiedzialnosc za dzieci ponosza wszyscy, z wyjatkiem
    rodzicow?

    > Nieukowcy PWN pewnie nie slyszeli np. o kojcach w magazynach, fabrykach,
    > czy chocby w restauracjach do przechowywania lepszych alkoholi.

    Koniecznie ich uswiadom. Ale daj im linki do polskich stron bo wiesz, w
    jezyku polskim niekoniecznie sie to tak musi nazywac. Poza tym te wstretnie
    nieuki nie musza znac jezyków obcych.:-)

    > Ma znaczenie zagrozenie.

    Super. Ja naprawde jestem uczulona na pszczoly itd. Bedziesz mnie
    reprezentowac w sadzie gdy bede sie domagala zlikwidowania kwiatów i
    przyznania mi slonego odszkodowania za permanentne narazanie mojego zycia?
    Dysponuje kartami szpitalnymi z leczen po poprzednich, pojedynczych
    urzadleniach wiec material dowodowy jest jak marzenie. Wynagrodze Cie
    sowiecie jak wygrasz :-))

    HaNkA