  • Data: 2005-07-01 17:02:19
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: telimena <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Uzytkownik "for" <g...@h...com> napisal w wiadomosci

    > Moze wypadaloby zapytac i zaproponowac partycypowanie w kosztach?

    ROTFL

    Koszta przesuniecia kojaca? A poza tym, to sasiad zdaje sie chce miec
    ucieche posiadania psa. A to wymaga od czasy do czsau naklanu pracy.

    > Czemu ktos
    > ma finansowac pokrywanie moich fanaberii?

    bezpieczenstwo nie jest fanaberia a obowiazkiem tego kto stwarza ryzyko.
    Co najwyzej fanaberia jest fundowanie sobie psa ktorego nie jest sie w
    stanie odpowiednio chronic.

    > A jesli sasiad ma tak urzadzona
    > posesje, ze jest to jedyne miejsce gdzie moze trzymac ów kojec to ma sie
    > pozbyc psa w imie "co bedzie jak nie jego dziecko przelozy reke na jego
    > teren"?

    Dokladnie. ALbo niech wyprprowadzi sie napustynie ze swoim pieskiem.

    > Nie mówimy bowiem o realnym zagrozeniu, ale o gdybaniu co bedzie
    > jesli.

    Ryzyka NIE UDOWADNIA SIE NIGDY.

    > Zabic dechami wszystkie okna bo ktos moze wypasc?

    to zalezy od kazdego konkretnego wypadku gdzie koszta zabezpieczenia sa
    niewpolmiernie niskie doryzyka.

    > Odciac doplyw wody bo ktos
    > moze np utopic sie w wannie? itd itd

    U mnie jest BAAAArdzo wysoka kara za zostawienie ogrodzenia basenu nie
    zamknietego na noc. Basenu jak najbardziej na prywatnego i na wlasnej
    posesji, gdzie teoretycznie nikt obcy mie ma wstepu.
    Jezeli stac scie nabasen, to i na odpowiednie ogrodzenie. A juz nic nie
    kosztuje zamykanie na noc.

    > Aaa, wiec rozmawiamy o dzieciach niedorozwinietych umyslowo?

    Rozmawiamy o osobach ktore mozna przewidziec. Kazdych. Sasiad glupek
    mieszkajacy we wakacyjnej wiosce musi przewidziec ze jednak roznorakie
    dzieci moga sie podwinac podczas kiedy pies bedzie spal.

    > Nie, nie moge
    > sobie wyobrazic za to chyle czola przed Twoja wyobraznia. Wychowales sie na
    > filmie "mis" prawda? " I nie mówcie, ze nie macie syna, bo zawsze mozecie
    > miec"

    Tak trudno przestawic kojec, ze trzeba rozstrzasac co moze a co nie moze
    sie zdarzyc?

    > Kojec jest sygnalem niebezpieczenstwa?

    Jak najbardziej.

    > Jedna z definicji podawanych przez
    > slownik

    slowniki pisza ludzie os jezykow a nie od wykadni odpowiedzialnosci
    cywilnej.

    > jezyka polskiego mówi, ze wrecz przeciwnie.
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24319

    Nieukowcy PWN pewnie nie slyszeli np. o kojcach w magazynach, fabrykach,
    czy chocby w restauracjach do przechowywania lepszych alkoholi.

    http://www.avsuk.co.uk/Security/Security_Cages/secur
    ity_cages.html
    http://www.irsg.com/default.asp?From=category&id=740
    &cat=Level%204%20Security%20Cage

    > Swoja droga jesli ja sie np boje
    > owadów, malo tego, mam realne uczulenie na jad pszczól to moge domagac sie
    > od sasiada zlikwidowania wszystkich kwitnacych kwiatów? Tak na oko bowiem
    > uzadlenie 3 pszczól przeniosloby mnie na lepszy ze swiatów. O bardziej
    > dozartych zadlacych nie mówie:-)

    Jezeli owady beda stwarzaly zagorzenie dla innych osob to masz obowiazek
    zabezpieczyc. Nie ma znaczenia pies czy owad. Nie ma znaczenia
    uczulenie. Ma znaczenie zagrozenie.