  • Data: 2005-05-26 23:21:05
    Temat: Re: klastry wiejskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tenar" <t...@k...org> napisał w wiadomości
    news:236f.0000045f.42961652@newsgate.onet.pl...

    > Nie chodzi o taką strukturę.
    > Najważniejsze różnice, to:
    > - brak wspólnego kapitału
    > - brak struktur zarządzających

    No to na moją znajomość przedmiotu, to się to rozp... przy pierwszej
    okazji. Franek stwierdzi, ze lepiej ziemniaki posadzić, a Jurek postawi
    na chodowlę stonki, jako paszy dla kur. :-)

    Jak sobie wyobrażasz współdziałanie osób, bez koordynacji i zarządzania?
    Muszą mieć również jakąś tam wspólną kasę, by tym zarządzać.

    > A po co? Bo to jak dotąd jedyna sensowna propozycja przyłączenia wsi
    do
    > normalnej gospodarki wolnorynkowej. Na dodatek opiera się na dobrze
    opracowanej
    > teorii, oraz doświadczeniach praktycznych wielu krajów (teoria
    klastrów).

    A skąd to tym razem importujemy? Środkowa Afryka, czy Amazonia? Tak z
    ciekawości, gdzie taki eksperyment współpracy bez współpracy się
    powiódł?