  • Data: 2006-11-11 12:27:50
    Temat: Re: kawałki szkła w zamówionym obiedzie
    Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pytanie:
    czy mogę firmę kateringową o coś skarżyć? żądać
    zadośćuczynienia? jakiejś gratyfikacji? przeprosin?

    dodam, że paczkę z jedzeniem rozpakowałem w biurze na oczach kilku
    osób, więc ewentualni świadkowie są....

    jestem ciekwawy Waszego zdania...

    Witam,
    ja kiedys znalazlam w serku waniliowym włos,ble...
    napisałam maila do firmy,dostalam przeprosiny a kilka dni pozniej do domu
    ogromną pakę wyrobow firmy.
    Jakos się zachowali:-),ale to zalezy od firmy.
    Kiedys tez bylam niezadowolona z zakupu fasolki Hortex,w opakowaniu były
    dosłownie same łyka od fasolki a nie fasolka,wszystko wyrzuciłam,hortex
    nawet nie odpisał.
    No ale szkło,to powazniesza sprawa,ja dałabym znac włascicielowi firmy,jemu
    zalezy najbardziej na wizerunku firmy i klientach,moze zarządzi kontrolę czy
    cos.
    Jezeli to nie przyniosłyby efektu i zostałbys zlekcewazony to chyba dałabym
    znac do sanepidu.
    pozdrawiam
    Iwona