  • Data: 2008-06-16 17:08:02
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile pamiętam aby jeździć rowerem wystarczy karta rowerowa, a jeśli
    > delikwent ma więcej niż 18 lat, to nawet i tego nie trzeba.
    > Natomiast jeśli delikwent narozrabia (np. będzie jeździł rowerem po
    > pijaku) i posiada prawo jazdy, to mogą mu te prawko zabrać za to co zrobił
    > na rowerze.

    czyżby to prawo było aż tak głupie?
    bo skąd ten 18sto latek będzie znał przepisy ruchu jak nie ma prawka?
    a jak ten pijany rowerzysta nie będzie miał prawka to co mu zabiorą?
    no i po jaką holerę zabierają prawko za coś co nie wymaga jego posiadania?
    :O(

    > Swoją drogą pytałem się u swojego agenta ubezpieczeniowego o rower, to
    > kobitka odpowiedziała, że nie mają takiego produktu.

    bo szkody wyrządzane przez rowerzystuf są tak małe że i polisa musiała by
    być tak mała ze to by się twojej agentce nie opłącało:O)
    a jak kot ci wpadnie na maske to będzie miał OC?