  • Data: 2009-05-06 12:28:21
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Ehm, Sun to StarOffice. Sa pewne dosc istotne roznice
    > w stosunku do OOo.

    No patrz... kłamią w żywe oczy!

    www.sun.com

    > Bo wczesniej wystapili do ISO z wnioskiem standaryzacyjnym?
    > Microsoft obecnie, z tego co wiem, tez nadgania i ma zlozyc
    > lub juz zlozyl analogiczny wniosek.

    O ile pamiętam to złożył dawno i już co najmniej raz go odrzucono.
    Braki w dokumentacji - M$ nie może sie przemóc żeby udostępnić PEŁNĄ
    specyfikację formatu. Przywiązanie do zamkniętego standardu (nie
    pokażemy wszystkiego bo można na tym zarobić) bywa zgubne.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813