  • Data: 2009-05-06 12:00:07
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy napisal:
    > SUN Microsystems - garstka pasjonatów.

    Ehm, Sun to StarOffice. Sa pewne dosc istotne roznice
    w stosunku do OOo.

    > No, Tristan, to pojechałeś, aż im w pięty poszło.

    SUN jako Caritas - niezle :)

    > Swoją drogą z jakiegoś powodu to open document jest standardem ISO a nie
    > doc.
    > Ciekawe czemu?

    Bo wczesniej wystapili do ISO z wnioskiem standaryzacyjnym?
    Microsoft obecnie, z tego co wiem, tez nadgania i ma zlozyc
    lub juz zlozyl analogiczny wniosek. Standaryzowac mozesz
    wszystko, o ile tylko znajdziesz grupe osob chcacych tym sie
    zajac i firm, ktore zamierzaja ich dzialalnosc standaryzacyjna
    sponsorowac :)

    Nota bene: standaryzacja ISO w przypadku np. jezykow programowania
    to z reguly sygnal, ze jezyk umiera :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek