  • Data: 2009-05-06 19:18:27
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 maj 2009 20:35
    (autor januszek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@g...mierzwiak.com>):

    > Nie "be" tylko lame :)

    Nie lame, tylko gospodarny i nie łamiący prawa nieopłacalnymi działaniami.

    > Kogo masz na myśli?

    Z UOP jesteś? Nazwiska mam podawać? Nie notuję co z kim akurat rozmawiam.
    Sam przyznałeś parę(naście) listów wcześniej.

    > Pewnie będą ;) bo są opatentowane a nie bo są intuicyjne i kochane przez
    > ZU.

    I opatentowanie spowoduje nagle ich powszechne stosowanie? Raczej odwrotnie!
    Bo ograniczenia są w stosowaniu, więc nie wszędzie będzie można je wsadzić.

    > W szerokim tego znaczeniu tak :)

    No to powodzenia.
    > Krótko mówiąc: nie masz zielonego pojęcia do jakich zadań używany jest
    > przez tych użytkowników MSO. Nie możesz więc ocenić czy mogliby używać
    > OO. Być może jest więc kwestią, hmm... lansu? ;)

    Może. Przecież jako jedną z zalet MSO wymieniłem dopasowanie do potrzeb i
    wygody usera, którą określiłem jako subiektywną i przyznałem, że Tobie może
    ona nie pasować. Ale większości pasuje. A powody to rzecz drugorzędna.
    Liczy się efekt.

    > Że problem ramki jest kompatybilny, i z MSO, i z OO ;)

    No ale wiesz, nie tak się dowodzi kompatybilności.

    > Jeżeli ryzykują przestępstwo wybierając pirackie MSO zamiast OO to nie
    > mam innego wyjaśnienia niż głupota ;)

    Albo tak silna przewaga MSO, że warto ryzykować. W końcu nie każdy
    przestępca to głupiec. Ba! Sporo przestępców to wręcz geniusze.

    --
    Tristan