  • Data: 2009-05-06 13:12:43
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Nie. Zadaniem przedsiębiorstwa jest przynoszenie zysku. W przypadku DG OF
    > to chyba nie ma na to paragrafów, jak przedsiębiorca Caritas odstawia, ale
    > sankcje podatkowe już i owszem, się objawiają. Za to w ZOO czy SA to chyba
    > wręcz kryminał grozi za działania niegospodarne.

    Cokolwiek to znaczy - rozumiem, że potrafisz udowodnić, że stosowanie w
    firmie OO zamiast MSO jest działaniem niegospodarnym, łamaniem
    prawa, ściganym z urzędy?

    > to co napisałem wyżej. Działanie na szkodę przedsiębiorstwa a na korzyść
    > innych podmiotów. Zabronione prawnie ZTCW.

    Nawet jeżeli to chyba powinno się pod to podciągnąć wydawanie pieniędzy
    na zbędne licencje oprogramowania kupione do celów, które da się
    zrealizować za dużo mniejsze pieniądze? ;)

    > Moje zawsze zauważają i zawsze płaczą

    Czyli coś źle robisz ;)

    > a) większe możliwości MSO

    Rzecz dyskusyjna.

    > b) brak kłopotów przy korzystaniu z gotowych rzeczy tworzonych pod MSO,
    > których multum w biznesie

    Hmm... to nie prawda.

    > c) brak kłopotów przy przenoszeniu danych z innych MSO, zwłaszcza 2007

    To nie prawda.

    > d) brak kłopotów przy korzystaniu z już wypracowanych rozwiązań

    To nie prawda.

    > e) brak kłopotów przy korzystanie z programów współpracujących z MSO

    Programy zaprojektowane do używania z OO też działają z OO bez kłopotów,
    więc to nie jest do końca dobry argument.

    > f) przyjemniejszy i znańszy interfesj MSO, nie wywołujący kłopotów wśród
    > personelu

    Wstążkowy???

    > Nie widzimisię. Inaczej firmowe auta to by były maluchy. Jeżdżą? Jeżdżą. To
    > po co kupować inne, jak maluchy są po 100zł?

    Oceniasz rzeczywistość serialu Złotopolscy? ;PPP

    > Tych, co wykonują.

    Konkretnie proszę. Ja przypominam sobie zgłoszenia serwisowe od ZU
    polegające na tym, że pani J. potrzebowała wsparcia bo jej się "ramka
    nie chciała zaznaczyć"...

    > Ale piractwo nie ma nic do rzeczy.

    Owszem ma. Pirackie MSO znajduje się na 90% pirackich instalacji systemy
    Windows. Efekt jest potem taki jak sam napisałeś wyżej "znańszy
    interfesj MSO". Tajemnicą poliszynela jest to, że w MS też to wiedzą.

    > No to chyba dobrze, że MS inwestuje w edukację.

    Ot po prostu, w szerszej perspektywie wychowują sobie klientów i z
    wyprzedzeniem dbają o to, żeby nie stracić monopolu. Biznes. Interes.
    Nie jakość.

    > MSO jest standardem dopasowanym do potrzeb ludzi.

    O ile dobrze pamietam to MS lekcewazy standardy ISO. Trzyma sie
    wlasnych, opatentowanych przez siebie rozwiazan. I traci udzial w rynku.
    Powoli ale traci.

    > A OOo tworzonym przez garstkę, coraz bardziej się ze sobą żrących,
    > pasjonatów potworem frankensztajna.

    Tak, ze wsparciem (zza pleców) GOOGLA, SUNA, IBM i niewiadomo kogo
    jeszcze...

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!