  • Data: 2010-04-01 06:20:28
    Temat: Re: jaka zasada działania fotoradaru
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytałem gdzieś że jeśli na zdjęciu są dwa samochody niemalże
    > równolegle, zdjęcie idzie do kosza, nawet jeśli na lewym pasie jedzie
    > traktor, a na prawym lamborghini

    Kiedyś tak było.
    Aktualnie są już fotoradary mierzące dwa pasy i na zdjęciu podają
    prędkości obu samochodów.

    Kiedyś ZURAD (najpopularniejsze zastosowanie w Polsce) robił tylko
    fotoradary mierzące prędkość 0...250 km/h, teraz robią już
    -250...250km/h. Oznacza to, że dawniej jadąc pasem przeciwnym do
    kierunku zainstalowania kamery można było nie zwracać uwagi na słupek z
    fotoradarem, teraz jest to już ryzykowne. Pozostaje tylko jechać >250km/h :)
    http://www.zurad.com.pl/tstrona/modules.php?name=Fot
    orapCM
    No i też już produkują laserowe mierniki.
    http://www.zurad.com.pl/tstrona/modules.php?name=Las
    errapid

    --
    Krzysztof