    From: NowY <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jaka kara za niewymienienie dowodu rejestracyjnego?
    Date: Wed, 27 Jun 2007 11:50:20 +0200

    Feromon pisze:
    > Witam!
    >
    > Potrzebuję Waszej rady w następującej sprawie:
    >
    > Mam 10 letniego Poloneza, który zimy być może nie doczeka.
    > Zrobiłem teraz przegląd, wrzuciłem 400 zł żeby móc jeździć.
    > Ponieważ skończyły się już miejsca na wpisy w dowodzie rejestracyjnym,
    > technik powiedział, że mam sobie wyrobić nowe, białe tablice rejestracyjne.
    > Koszt około 200 zł.
    > A jak za pół roku będę musiał kupić samochód, to znowu 200 za nowe
    > tablice????

    Jak kupisz nowy samochód to niestety ale musisz wymienić (to nie
    szwajcaria :) ) a co do poloneza to ostatnio słyszałem taką historię że
    można wymienić sam dowód rejestracyjny bez wymiany tablic jeżeli
    tablice nie są połamane, pęknięte itp. podstawy prawej nie znam tylko to
    słyszałem, najlepiej udaj się do wydziału komunikacji i się zapytaj