  • Data: 2007-06-27 09:04:50
    Temat: jaka kara za niewymienienie dowodu rejestracyjnego?
    Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Potrzebuję Waszej rady w następującej sprawie:

    Mam 10 letniego Poloneza, który zimy być może nie doczeka.
    Zrobiłem teraz przegląd, wrzuciłem 400 zł żeby móc jeździć.
    Ponieważ skończyły się już miejsca na wpisy w dowodzie rejestracyjnym,
    technik powiedział, że mam sobie wyrobić nowe, białe tablice rejestracyjne.
    Koszt około 200 zł.
    A jak za pół roku będę musiał kupić samochód, to znowu 200 za nowe tablice????

    Ponieważ w dowodzie jest napisane:
    "Właściciel jest zobowiązany zgłosić w ciągu 30 dni organowi który wydał dowód
    rejestracyjny wszelkie zmiany danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym
    pojazdu"

    a żadne dane się nie zmieniły (numery,adres itp), a na kartce z przeglądu mam
    napisane, że badania ważne do czerwca 2008,
    to czy muszę zmieniać dowód rejestracyjny?
    Co mi grozi jak nie zmienię a mnie złapią np za 3 miesiące?

    Bardzo proszę o wyjaśnienie prawne/bezprawne mojej sytuacji...
    Pozdrawiam
    Feromon