  • Data: 2019-02-20 14:59:37
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Feb 2019 17:05:18 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Badania naukowe w temacie prawa?

    Doktor jest stopniem naukowym, więc naiwnie zakładam, że powinno się go
    dostawać za działalność choćby zbliżoną do naukowej.

    USTAWA z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule
    naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki:
    Art.131. Rozprawa doktorska, przygotowywana pod opieką promotora, powinna
    stanowić oryginalne rozwiązanie problemu naukowego lub artystycznego
    oraz wykazywać ogólną wiedzę teoretyczną.

    > Za komuny nie było zwyczaju komunikowania się z kolegami z innych krajów.
    > A jak ktoś już bardzo musiał to obowiązywał język rosyjski.

    Ja tam się nie komunikowałem, ale wykładowcy i asystenci już tak. Miałem z
    nimi do czynienia w realu.
    Wyjeżdżali, a nawet wracali, i to nie tylko do Dubnej.
    Wątpię, żeby w USA albo CERNie królował rosyjski.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl