  • Data: 2019-02-20 15:09:07
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Feb 2019 00:22:10 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Po prawdzie myślę sobie, że jakby było cos nie tak z doktoratem JK to
    > Wyborcza juz by to dawno wywlekła :)

    Sama praca ponoć dostępna w czytelni, a jej omówienie pod linką:
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/222398
    ,1,doktorat-prezesa-jaroslawa-kaczynskiego.read

    W konkluzji autor artykułu pisze:
    "W pracy doktorskiej nie ujawnił wyraźnie aż tak krytycznego stosunku do
    PRL - chciał być nie tylko rewolucjonistą, ale także doktorem prawa.
    Dlatego napisał pracę ostrożną, wyważoną, neutralną, unikając daleko
    idących wniosków. Potraktował PRL opisowo, niejako regulaminowo, oddając
    ówczesnemu cesarzowi tyle, ile trzeba i nic więcej. Nie wyrządził sobie
    doktoratem krzywdy - ani 30 lat temu, ani teraz."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl