eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancji › Re: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Data: 2007-09-27 22:34:10
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 27.09.2007 Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał/a:
    > s...@a...pl pisze:
    >>> W przypadku niezgodności towaru z umową - koszt przesyłki ponosi
    >>> sprzedawca
    >> A co w przypadku nieuznania reklamacji z tego tytułu? Klient przed odbiorem
    >> rzeczy musi mi zwrócic ten koszt?
    > W praktyce jest tak, że klient ponosi ten koszt wysyłając produkt w
    > ramach reklamacji i nie otrzymuje zwrotu kosztów, jeśli reklamacja jest
    > nieuzasadniona.

    Nie wiem jak w tej praktyce, ale skoro nie było niezgodności to za co ma
    płacić sprzedawca? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1