eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancji › Re: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Data: 2007-09-27 22:38:49
    Temat: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 27.09.2007 Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał/a:
    > JENY pisze:
    >>> Podstawowe pytanie: dlaczego nie chcesz tego produktu?
    >> -jest niezgodne z opisem i ma odprysk co w 100% nie jest wina kuriera.
    > Możesz żądać naprawy lub wymiany na nowy produkt. Natomiast
    > ewentualnie zwrot gotówki byłby możliwy tylko w przypadkach opisanych tutaj:
    > " Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać

    Wypadałoby najpierw ustalić czy to konsument, chyba, że gdzies ten fakt
    przeoczyłem :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1