  • Data: 2006-03-11 16:11:28
    Temat: Re: jak walczyc ze spamem od ery ?
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    gregor <g...@s...pl> wrote:
    > Mam problem, era wysyla do mnie smsy z reklama ich konkursow, nigdy
    > nie bralem udzialu w jakimkolwiek konkursie lub tez nikt z pewnoscia
    > nie "ukradl" mojego telefonu w celu wyslania sms na jakikolwiek smsowy
    > konkurs (co twierdzila konsultantka, ze tak moglo byc)

    Miałem taką samą sytuację. Po trzecim takim SMSie wysłałem do nich
    takiego maila:

    ,---------------------------------------------------
    -------------------
    | From: m...@f...org
    | Subject: jakim prawem spamujecie mnie z numeru 7200!
    | Date: Wed, 22 Feb 2006 15:52:04 +0100
    | To: b...@e...pl
    |
    | Już po raz kolejny otrzymuje na mój number TakTak +4860xxxxxxx spam
    | SMSowy z numerów 7102 lub 7201 lub 7200 o konkursach sieci Era, na
    | przykład przed chwilą:
    |
    | 22.02.2006 15:36
    | 7200
    | Tak Tak:Informujemy o konkursie Era Milosnych Strzalow....
    |
    | Jakim prawem mnie tym spamujecie?
    | Żądam natychmiastowego zaprzestania przysyłania spamu o konkursach z
> [...]
    `---------------------------------------------------
    -------------------

    Następnego dnia otrzymałem taką odpowiedź:

    ,---------------------------------------------------
    -------------------
> [...]
    | Subject: Re: jakim prawem spamujecie mnie z numeru 7200!
    | Date: Thu, 23 Feb 2006 14:14:35 +0100
    | To: m...@f...org
    |
    | Witam
    |
    | Otrzymana informacja została przekazana do odpowiedniego Działu w
    | celu sprawdzenia przyczyny i uniknięcia podobnej sytuacji w
    | przyszłości. Ze swojej strony pragnę przeprosić za przesłanie SMS-a z
    | informacją o konkursie.
    |
    | z pozdrowieniami
    |
    | Krzysztof Bocianowicz
    | konsultant ds. korespondencji
    | Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era

    Minęło 16 dni i jak na razie nie otrzymałem więcej takiego SMSa, choć
    wcześniej były one chyba w większych odstępach niż 16 dni, więc jeszcze
    nie wiadomo jak będzie.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm