  • Data: 2006-03-11 16:14:13
    Temat: Re: jak walczyc ze spamem od ery ?
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik napisał(a):
    > Minęło 16 dni i jak na razie nie otrzymałem więcej takiego SMSa, choć
    > wcześniej były one chyba w większych odstępach niż 16 dni, więc jeszcze
    > nie wiadomo jak będzie.

    Spoko ale ja juz dzwonilem wczesniej do nich w tej sprawie i mowiono mi,
    ze ze wzgledu na atrakcyjnosc konkursu postanowiono mi wyslac SMS !!!

    mieli wylaczyc, nie dostawalem przez jakis czas tych sms`ow a teraz
    znowu, mi sie nie chce dzwonic co jakis czas czekac 20 min az uzyskam
    odpowiedz a za tydzien znowu to samo, chce ta sprawe zalatwic w sadzie
    chocby mialo mnie to kosztowac nie wiem ile ...

    gregor