  • Data: 2006-03-12 20:22:57
    Temat: Re: jak walczyc ze spamem od ery ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    gregor napisał(a) :

    > Mam problem, era wysyla do mnie smsy z reklama ich konkursow, nigdy nie
    > bralem udzialu w jakimkolwiek konkursie lub tez nikt z pewnoscia nie

    Typowe.

    > co smieszniejsze to zaoferowano mi wyslanie sms na platny nr za 2,44 z
    > komenda WYPISZ !!! tak bym juz nie dostawal tych smsow

    W życiu nie wysyłaj!

    > mam art. 24 ustawy o swiadczeniu uslug droga elektroniczna, ktory mowi o
    > karze grzywny ...
    >
    > bardzo chcialbym z tego skorzystac, choc nie wiem do ktorego sadu mam
    > sie zglosic i w jaki sposob zalatwic ta sprawe bo nigdy nie ciagalem sie
    > po sadach ale mam taka ochote za bezszczelnosc ery.

    Pozwolę sobie powtórzyć co kiedyś już napisałem:
    He, he... Jest nas więcej. Ja miałem ten sam problem z Plusem.
    Mam abonament. Słałem im tylko maile. Od nich żaden bęcwał nie
    nie chciał się podpisać, nawet po moich prośbach o to. Obiecałem
    im, że jak jeszcze jeden SMS przyjdzie, to skieruję sprawę do
    prokuratury. Napisali więc, że mam wysłać jakiś list papierowy na
    podany adres z prośbą o nieprzysyłanie spamu. Na takie dictum,
    odpisałem mailem, że jedyny papierowy wniosek w tej sprawie, jaki
    napiszę, będzie zaadresowany do prokuratury:-)
    Zablokowali przysyłanie spamu, ale, że to jest partacka firma
    pełna dyletantów, to równocześnie zablokowali mi możliwość
    odbioru sms-ów z automatyczną kofiguracją komórki. SMS-y takie
    można sobie samemu wysłać z ich strony www. Tyle, że do mnie nie
    dochodzą.
    Potem przysłali jakiś świstek poleconym, że wypisali mnie z listy
    spamobiorców:-)

    Dodam jeszcze, że nie ma obowiązku informowania "przeciwnika" o
    swoich żądaniach. Jak jesteś na nich cięty, to możesz od razu
    złożyć wniosek do prokuratury. Oczywiście zawrzyj tam nr artykułu
    i ustawy, bo pewnie nikt jeszcze się z tym nie spotkał.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.