    From: "Paweł" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak to jest z bankami
    Date: Thu, 10 Apr 2008 19:23:25 +0200

    numer rachunku bankowego widnieje na:

    wizytówkach
    papierze firmowym
    stronie internetowej

    do tego podany jest:
    w wielu instytucja i firmach w polsce
    firmach zagranicznych

    to teoretyczne niestracenie wynosi około 1200 zł na koszty dokonania
    zmian...

    Również cała sprawa wydaje mi się niedopuszczalna, więc tymbardziej
    zrezygnowałem z usług Banku A i Banku B.. W Banku B zostawiłem pismo, z
    żądaniem usunięcia moich danych z ich bazy danych oraz na z wyrażeniem braku
    zgody na wszelkie formy stosunków klient-usługodawca przewidzianych z prawie
    handlowym