  • Data: 2008-04-09 11:49:12
    Temat: Re: jak to jest z bankami
    Od: "Paweł" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety nie dostałem żadnych informacji o takiej możliwości od żadnego z
    banków przed fuzją, dostałem natomiast list stwierdzający fakt już po fuzji.
    Co oznacza termin "nie ukrywali"? Jeśli napiszesz, że można było o tym
    usłyszeć w telewizji, w radio lub w gazetach przeczytać. Odpowiem Ci tak - w
    umowie z Bankiem A mam określone drogi komunikacji pomiędzy mną a Bankiem -
    telefoniczna, korespondencyjna oraz poprzez konto internetowe. Niestety
    telewizji nie oglądam, radia sporadycznie słucham - gazety również
    sporadycznie. Ty słyszałeś, a wielu innych ludzi nie słyszało. Gdyby Pani w
    Banku podczas zakładania konta poinformawała mnie o czymś w stylu: o
    zmianach dotyczących Pańskiego rachunku będzie Pan informowany wymienionymi
    w umowie kanałami lub proszę oglądać telewizję lub ewentualnie słuchać
    radia - zakończyłbym przygodę z tym bankiem.

    No właśnie kolejna sprawa:
    Umowa z Bankiem A zawiera również numer rachunku, który jest jednym z
    punktów umowy. Jeżeli Bank B zmienia mi numer racunku, to jest to zmiana
    warunków umowy, na którą muszę się zgodę muszę wyrazić. Również, nie została
    mi przedstawiona żadna propozycja aneksu do umowy? Niestety nie potrafię
    sobie wyobrazić, że prawo dopuszcza taką dowolność. Czy mylę się?
    Jeżeli jest to możliwe, to będzie oznaczało, że w przyszłości może zdarzyć
    się hipotetyczna sytuacja:
    Kupuję budowane mieszkanie od firmy developerskiej A, jest to mieszkanie
    200m2, przed oddaniem mieszkania do użytku firmę A wykupuje firma B i
    zmienia lekko umowę z 200m2 na 100m2 i prawo dopuszcza taką zmianę, bo
    liczba znaczków się zgadza.

    Co o tym sądzicie?