  • Data: 2006-10-01 15:08:46
    Temat: Re: jak ten zapis interpretować? (umowa najmu)
    Od: "damian" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ten zapis o 3 miesiacach być może dopuszcza takie wypowiedzenie ale
    > należałoby rozważyc mozliwość odszkodowania za niespełnienie pierwszego
    > warunku?
    >
    > KrzysztofP

    ano właśnie, odszkodowanie - poniosłem kilka wydatków i zawarłem kilka umów,
    które były planowane w perspektywie 24 miesięcy, a nie maksymalnie 9-ciu.
    Nie wiem czy dobrze wnioskuję, że możnaby koszty związane z rozwiązaniem
    tychże umów (np. za TV kablową) przedłożyć do zwrotu przez wynajmującego?

    Damian