  • Data: 2007-04-09 11:13:04
    Temat: Re: jak takiemu zamieszac?
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:evcs12$hqs$1@inews.gazeta.pl...
    > Jacek P. Urbanowicz <j...@n...hot.pl> napisał(a):
    >

    > Tak, to jest niszowa marka.

    No to przytocze skrotowo slowa pewnego, jak ja, konserwatysty ;-).
    A di P najprawdopodobniej pozostałaby ekskluzywnym produktem niszowym,
    gdyby nie zaadoptowal jej Diego de la Valle w 1994 r. Wyniosl te marke
    na wyzyny popularnosci, co nie spodobalo sie stalym klientom...

    Slusznie, zastepuje slowo 'koneserow', slowem 'konserwatrystow'

    > Natomiast po co wsadziłeś tu Diora

    ... i nadal ten konserwatyzm. Wsadzilbym tu jeszcze Vetiver Guerlaina,
    Knize Ten, czy Eau d'Hermes chociaz to unisex.

    zarzut, że to podróbka jest najprawdopodobniej
    bezpodstawny.
    (BTW, jak dotąd ani razu nie napisałeś, na czym opierasz
    > swoją opinię.)

    1. Kupilem w Bialymstoku testery wod, ktorych w ogole nie
    sprzedaje sie w Polsce. Sprzedawca sprzedaje tylko testery.
    2. Oznakowanie, ze to testery znajduje sie tylko i wylacznie
    na sprosnym kartoniku z szarej tekturki.
    3. Czytnik nie widzi kodu kreskowego
    4. Naklejka przyklejona jest na tyle niechlujnie,
    ze widoczne sa pod nia babelki powietrza.
    5. W porownaniu z oryginalem wszystko wypada blado ;-)

    Nie twierdze, ze jestem znawca ale nikt mnie nie przekona, ze to oryginal,
    a szlag mnie trafil bo to mial byc prezent.

    pozdrawiam, Jacek